domingo, 28 de diciembre de 2014

FI D'ETAPA. BON 2015: DIA 365


Hem arribat on m'havia proposat, penjar una fotografia cada dia de l'any i comentar-la.

La puntualitat no ha estat exacta, doncs de vegades els viatges o algun contratemps han fet que les fotografies no es corresponguessin exactament amb el dia, però  cada mes ha estat quadrat amb les fotografies que li corresponien.

El repte  ha estat molt interessant. Fer fotografies, prepara-les, pensar el tema, que hi hagués varietat, que la qualitat del treball no se'n ressentís.  Sovint amb sensació de solitud, preguntant.-me  per a què serveixen aquestes coses.  De tant en  tant, algun comentari que m'encoratjava a seguir. El camí el fem  sempre nosaltres mateixos i els altres ens ho faciliten o ens ho emtorpeigen. En aquest cas, tots i totes m'ho heu facilitat, malgrat sovint  el vent tan sols em portés silenci.

Prop de 12.700 visites al blog durant l'any  han estat la meva  petita/gran recompensa. Desitjo que us hagin agradat les meves fotografies i els meus comentaris i pels que hagin estat lectors habituals o ocasionals, espero que us hagi fet alguna mena de companyia.

L'any vinent el blog el continuaré, però amb altres tempos, sense calendari, sense rellotge,  amb fotografies, però,  que  voldria us agradessin.

Us desitjo un magnífic  2015 on la vida, la pau, l'alegria i els bons moments sempre siguin la vostra companyia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario