lunes, 3 de noviembre de 2014

LA NATURA SÍ QUE ÉS DIVINA: DIA 307


Qui no s'ha meravellat ni que sigui una vegada  mirant  el mar o un paisatge de naturalesa imponent? Crec que tothom s'ha quedat al menys alguna vegada extasiat per la bellesa i  la majestuositat de la natura. Les religions, buscant una explicació, han cercat sempre un creador en aplicació  d'una regla física molt comuna que és la causa-efecte. Però qui va crear a aquests creadors? Llavors l'explicació entra en el terreny de la fe. Ells han existit sempre. Cal anar un pas per damunt de la natura per deixar les coses en el terreny imaginari. 

Jo quan veig el mar em sóc  meravellar i tinc la sensació de connectar amb  la meva essència: mar i jo tot som un.   Les persones fotografiades, al mirar al mar, pensaran automàticament amb Déu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario